Kleine update - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Willemien Groot - WaarBenJij.nu Kleine update - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Willemien Groot - WaarBenJij.nu

Kleine update

Door: Willemien

Blijf op de hoogte en volg Willemien

19 November 2013 | Argentinië, Buenos Aires

Goedemorgen mensen (:

Morgen ga ik na 2 weken dan eindelijk Buenos Aires eventjes verlaten voor een uitstapje naar het strand bij Bahia Blanca samen met Slava, daar heb ik echt heel veel zin in!
Deze week heb ik het 1 dagje even moeilijk gehad met het mensen missen, zoals sommigen misschien wel gemerkt hebben, maar voor de rest heb ik echt zoveel lol gehad hier. Het Kilca hostel waar ik tot gister sliep is al echt als thuis gaan voelen en met het verlaten van het hostel voor een ander hostel gister was het een beetje alsof ik uit huis ging. Een oefening dus voor als ik over een paar maandjes echt uit huis ga. Verder zijn we gister met een redelijk grote groep met mensen van het kilca hostel naar een ongelovelijk vet feest geweest of eigenlijk concert. Het was een optreden van de drum band la bomba de tiempo. 3 uur lang energieke drums en allemaal mensen die vol losgaan op de drums, echt ongelovelijk vet! Daarna ook nog een soort van karaoke gedaan in het kilca hostel met gitaar en een ipad.
Zaterdag heb ik ook het nachtleven in Palermo uitgeprobeerd, maar als ik zou moeten kiezen tussen de drums of het nachtleven, definitly de drums (: Ook heb ik deze week eindelijk de beroemde begraafplaats gezien waar onder andere eva peron (evita) begraven ligt. Heel imposant om te zien en vooral heeeel groot.
Dit zijn een paar dingetjes die ik gedaan heb deze week!

Hasta la vista!
Liefs

  • 25 November 2013 - 11:30

    A. De Joode:

    Hoi Willemien,
    Klinkt wel goed wat je allemaal doet.
    Waarom sta ik niet op je mailinglist. Heb mezelf nu maar aangemeld.
    Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willemien

Actief sinds 03 Nov. 2013
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 9636

Voorgaande reizen:

05 November 2013 - 05 Maart 2014

De grote trek naar het Zuiden

Landen bezocht: