Laatste paar dagen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Willemien Groot - WaarBenJij.nu Laatste paar dagen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Willemien Groot - WaarBenJij.nu

Laatste paar dagen

Door: Willemien

Blijf op de hoogte en volg Willemien

04 November 2013 | Nederland, Groningen

Hallo mensen,

dit is mijn eerste reisverslagje, vlak voordat ik vertrek. Het begint nu pas echt goed tot me door te dringen wat ik nou eigenlijk ga doen, maar beter laat dan nooit zal ik maar zeggen haha. Ik weet wel dat ik er echt onwijs veel zin in heb! Inmiddels heb ik al van heel veel mensen afscheid genomen en dat is zo raar. Wel heel fijn om al mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes nog even te zien voordat ik weg ga en niet getreurd ik ben ook zo weer terug (: Gister ben ik nog met mijn lieve vriendinnetjes uiteten geweest bij de pizzaria in Zuidhorn waar Laura werkt, het was echt heel gezellig! En vandaag een familiy day met paps, mams, het kleine broertje & Jan.
Morgen moet ik er dan echt aan geloven, dan neem ik het aller, aller laatste afscheid en stap ik in het vliegtuig! Alles staat klaar, ik ben er klaar voor, dus laat Zuid-Amerika maar komen (:

Adios amigos!

Heel veel Liefs

  • 04 November 2013 - 22:23

    Carianne:

    Goede reis morgen! :)

  • 05 November 2013 - 13:01

    Evelien:

    Lieve Willemien,

    Ik wens je een hele goeie reis en heel veel plezier op je reis door Zuid-Amerika.
    Ik hoop dat je heel veel leuke mensen gaat ontmoeten en heel veel mooie dingen gaat zien. E

    Liefs, mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willemien

Actief sinds 03 Nov. 2013
Verslag gelezen: 752
Totaal aantal bezoekers 9629

Voorgaande reizen:

05 November 2013 - 05 Maart 2014

De grote trek naar het Zuiden

Landen bezocht: