het goede leven - Reisverslag uit Mendoza, Argentinië van Willemien Groot - WaarBenJij.nu het goede leven - Reisverslag uit Mendoza, Argentinië van Willemien Groot - WaarBenJij.nu

het goede leven

Door: Willemien

Blijf op de hoogte en volg Willemien

23 Januari 2014 | Argentinië, Mendoza

Bueno dia la gente,

Na Pucon met een ernstige verbranding achter te hebben gelaten (mijn hele rechter helft was verbrand + mijn oksel omdat ik met mijn arm over mijn hoofd in slaap was gevallen onder het gat in de ozon en ik natuurlijk na het zwemmen vergeten was nieuwe zonnebrand op te smeren. Gelukkig was Tom, mijn buddy in Pucon ook verbrand dus waren we samen dom) vertrok ik verder naar Santiago, waar ik in totaal 4 dagen ben geweest.
Santiago vond ik erg mooi en in mijn hostel had ik al snel een groep leuke mensen ontmoet en met hen heb ik de gratis stadstour gedaan en we zijn een dag naar het museum geweest en daarna hebben we gezwommen op een berg met uitzicht over de gigantisch grote stad (:
Na Santiago ben ik met dezelfde groep mensen naar Valparaiso getrokken, daar finishde net de Dakar rally op de dag dat wij aankwamen. Allemaal rare auto's, trucks, motors en squads kwamen onder luid gejuich van de chilenen de stad binnen rijden, echt fantastisch om te zien! In Valparaiso hebben we ook de gratis stadstour gedaan.
Nu zit ik in Mendoza en morgen ga ik weer verder naar Cordoba. Gister heb ik een wijntour gedaan op de fiets samen met Kik, een Duitse vrouw uit mijn hostel, het was echt zo leuk! Lekker op het fietsje van ene wijngaard naar de ander en aan het einde natuurlijk allebei erg vrolijk (:
Vandaag heb ik even wat dingetjes geregeld en ik heb geparaseild! :D dat was echt heeeeeeel erg vet!
Ook is vandaag blijkbaar de wisselkoers weer veranderd met 16%, gister waren mijn euro's nog 9 pesos waard, vanaf vandaag wel 10.80..........
Well that was it (:

Ciao!

  • 23 Januari 2014 - 23:55

    Evelien:

    Hoi Willemien,
    Ik was de eerste die je reisverslag las. Dus vandaag toch iets spannends gedaan. Veel plezier, liefs, mama

  • 24 Januari 2014 - 00:05

    Oma:

    Hallo Willemien,
    Ben ik dus de tweede. Ik dacht nog even kijken en ja hoor. Fijn hoor die verhalen. Succes verder, liefs Oma

  • 24 Januari 2014 - 00:05

    Oma:

    Hallo Willemien,
    Ben ik dus de tweede. Ik dacht nog even kijken en ja hoor. Fijn hoor die verhalen. Succes verder, liefs Oma

  • 24 Januari 2014 - 00:05

    Oma:

    Hallo Willemien,
    Ben ik dus de tweede. Ik dacht nog even kijken en ja hoor. Fijn hoor die verhalen. Succes verder, liefs Oma

  • 24 Januari 2014 - 11:51

    Jordy:

    Will!! Leuk om weer over je te lezen. Volgens mij zou het voor ons nu sneller zijn om via de Grote Oceaan naar elkaar toe te gaan, dan via de andere kant.. Ik zit nu in Beijing en over vier dagen neem ik de trein naar Zhengzhou, om daar met een couchsurfer+familie nieuwjaar te vieren!
    Mijn facebook werkt niet in China en ik voel me een beetje contactloos en ongeinformeerd, haha. Niet dat ik reageerde op m'n berichtjes, maar ja :).

    Heel veel plezier!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willemien

Actief sinds 03 Nov. 2013
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 9617

Voorgaande reizen:

05 November 2013 - 05 Maart 2014

De grote trek naar het Zuiden

Landen bezocht: